Kesäpaikkamme Luppola

LUPPOLA

Kesäpaikkamme Luppola sijaitsee Keuruun Kalettomalla, Pohjoisjärven rannalla (viitoitus Vanhanradantieltä) . Osoite Luppotie 61. Luppola on korvauksetta Keuruun Kunnalliset JHL 362 ry:n jäsenistön käytössä aj. 15.5.-30.9.

Luppolan varaaminen juhlakäyttöön on mahdollista vain jäsenen tai hänen perheensä (puoliso/lapset) juhliin, kuten jäsenen tai hänen puolisonsa pyöret vuodet (50 vuodesta ylöspäin), omat häät, lasten rippijuhlat tai valmistujaiset. Juhannuksena ei juhlavarauksia. Kulukorvauksena (sähkö, puut, wc-paperit jne.) peritään 30 € vrk/max. 2 vrk.

Varaukset Luppolan Isännältä Jani Väisänen p. 040-7382660

Talousvesi on tuotava itse, lähistöllä myös lähde, josta voi hakea. Laitamme Luppolaan ohjeen, mistä lähde löytyy.

Päärakennuksessa on tupa, keittiö ja 4 makuuhuonetta, joissa jokaisessa on vuoteet neljälle. Makuuhuoneet varattavissa erikseen.

Lempi ja Leevi aitoissa on molemmissa nukkumapaikat neljälle, pienoiskeittiö sekä astiat neljälle.

Rantasauna on vapaasti jäsenten käytössä, ei erillisiä varauksia.

HUOM! Luppolan käyttäjille tiedoksi, että yhdistyksellä ei ole kiinteistön vastuuvakuutusta, joten jokainen Luppolan käyttäjä vastaa itse sattuneista vahingoista. Keuruun kunnalliset JHL ei ole käyttäjille sattuneista vahingoista vastuussa.

RENTOUTTAVIA VAPAAHETKIÄ LUPPOLASSA !

Kesäillan maisemaa